En defensa del derecho a la autodeterminación de los catalanes y contra la violencia estatal / En defensa del dret a l'autodeterminació dels catalans i contra la violència estatal

Para: Al excelentisimo señor Mariano Rajoy, presidente del Gobierno del Estado Español y al excelentísimo señor Carles Puigdemont, president de la Generalitat de Catalunya

Nós, abaixo assinados, vimos expressar nossa repulsa à violência estatal perpetrada pelo Estado Espanhol contra o povo catalão no último dia 1º de outubro e vimos por meio desta prestar nossa solidariedade ao povo catalão e à Generalitat de Catalunya. Nós também exigimos que o governo do Estado Espanhol respeito o inalienável direito à autodeterminação e aceite a decisão do povo catalão, que nas urnas e nas ruas, expressaram sua decisão de se tornar uma república independente.

Nosotros, abajo firmantes, vimos expresar nuestra repulsa a la violencia estatal perpetrada por el Estado español contra el pueblo catalán el pasado 1 de octubre y vimos por medio de ésta prestar nuestra solidaridad al pueblo catalán y a la Generalitat de Catalunya. También exigimos que el gobierno del Estado español respete el inalienable derecho a la autodeterminación y acepte a la decisión del pueblo catalán que en las urnas y en las calles expresaron su decisión de convertirse en una república independiente.

Nosaltres, els sotasignats, expressem la nostra repulsa contra la violència d'Estat perpetrat per l'Estat espanyol contra el poble català el passat 1 d'octubre i volem expressar la nostra solidaritat amb el poble i la Generalitat de Catalunya. També exigim que el govern de l'Estat Espanyol respecti el dret inalienable a l'autodeterminació i accepti la decisió del poble català, que en les urnes i al carrer van expressar la seva decisió de convertir-se en una república independent.