Gimme Shelter in brazilian theaters

Para: Vanessa Hudgens, Ronald Krauss, Roadside Attraction

----------------------------- ENGLISH

After two Vanessa Hudgens movies didn't have come to brazilian theaters, brazilian fans now are here to ask for Gimme Shelter, distributed worldwide by Roadside Attraction to come to the country.

The movie, which is getting known and respected by world media, now need to get it's own space in Brazil and Vanessa fans are here to support it. Agnes brave story need to get known by everybody and like the movie doesn't have a distributer in Brazil, it gets impossible for us, brazilian fans and movies lovers to see the touching performance Vanessa shows to the world.

So we made this petition to Roadside, as worldwide distributer, Vanessa, as the lead actress from the movie, Ronald Krauss, as the director and to brazilian movies distributers to see what we're asking for and make it real.

Gimme Shelter has not only a beautiful and touching story, but it has big names in cast too, like Rosario Dawson, Brendan Fraser and the great James Earl Jones!

We are here for a cause, we are here because we have the right to watch this movie. We don't want to download it online or do any other illegal ways to watch it. We want Gimme Shelter in brazilian theaters!

More about this project at: http://hudgensbr.com/projeto-we-want-gimme-shelter-in-brazil/

----------------------------- PORTUGUÊS

Depois de dois filmes de Vanessa Hudgens não terem chegado aos cinemas brasileiros, os fãs estão aqui agora para pedir por Gimme Shelter, distribuído mundialmente pela Roadside Attraction, para vir ao país.

O filme, que esta ficando conhecido e respeitado pela mídia mundial, agora precisa ganhar seu próprio espaço no Brasil e os fãs de Vanessa estão aqui para apoiar essa causa. A corajosa história de Agnes precisa se tornar conhecida por todos, e como o filme não tem um distribuidor no Brasil, fica impossível para os fãs brasileiros e para os amantes de cinema assistir a tocante atuação que Vanessa mostra ao mundo.

Então, nós fizemos essa petição para a Roadside, como distribuidora mundial, Vanessa, como a atriz principal do filme, Ronald Krauss, como o diretor e para as distribuidoras de filmes do país, para que possam ver o que estamos pedindo e tornar isso real.

Gimme Shelter não tem só uma bela e emocionante história, mas também tem grandes nomes em seu elenco, como Rosario Dawson, Brendan Fraser e o maravilhoso James Earl Jones!

Estamos aqui por uma causa, estamos aqui porque temos o direito de assistir esse filme. Não queremos fazer o download dele, ou usar qualquer outro modo ilegal para assisti-lo. Nós queremos Gimme Shelter nos cinemas brasileiros!

Mais sobre esse projeto em: http://hudgensbr.com/projeto-we-want-gimme-shelter-in-brazil/